Протокол за Рекламация
1.
Данни за
търговеца: ГЕБР. ХАЙНЕМАН БЪЛГАРИЯ ООД (Попълва
се
от служител)
Входящ № от регистъра за
рекламации:..........................................................................................
Дата:…………. ………………………………
2.
Данни на
клиента (Попълват се от клиента)
Име, презиме и фамилия: ............................................................................................................................................ ………………………………
Адрес, на който е доставена
поръчката:..................................................................................................................... ………………………………
Телефон за връзка:.........................................................................
Имейл:.............................................................. ………………………………
3.
Информация
за рекламираната стока:
Дата на покупка:............................................. Номер
на касова бележка/фактура:................................................. ………………………………
Номер на поръчка (ако стоката е закупена през WEB):........................................................................................ ………………………………
Наименование на стоката:........................................................................................................................................... ………………………………
Цена:.....................................
Дата на откриване на дефекта: .......................................................................
4.
Моля,
опишете претенцията за рекламацията в свободен текст:..................................................................... ………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5.
Начин на
удовлетворяване на рекламацията (моля, отбележете вярното):
6.
Прилагам
следните документи:
7.
При
възстановяване на сумата, трябва да посочите номер на банкова сметка в този
формуляр. Отбележете съгласието си по- долу и посочете банковата си сметка.
Номер на банкова сметка (IBAN):.......................................................................................................................................................... ………………
............................................................................................................. Клиент:……………………………
/дата и
подпис на клиент/
ДЕКЛАРИРАМ:
Давам съгласието си
фирма ГЕБР. ХАЙНЕМАН БЪЛГАРИЯ ООД да събира, съхранява и обработва личните ми
данни, които предоставям във връзка с предявяването на рекламация. Запознат/а
съм с целта и средствата на обработка на личните ми данни, правото на достъп и
коригиране на събраните данни, доброволния характер на предоставяне на данни и
последиците от отказа за предоставянето им.
С настоящата
декларация декларирам съгласието си за съхранение и обработка на личните данни
при спазване на разпоредбите на Закона за защита на личните данни.
Дата:......................................................
Декларатор:……………………………………….
Гр. ………………………………………. Подпис:
СТАНОВИЩЕ
è
Рекламацията
е удовлетворена чрез:
è Рекламацията НЕ
е удовлетворена поради: …………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Дата:......................................................
Служител:……………………………………….
Гр. ………………………………………. Име
и подпис: