Често задавани въпроси

Тук ще намерите най-често задаваните въпроси и техните отговори.
Ако имате въпрос, чийто отговор не е тук, моля задайте го чрез формата за контакти ще получите персонален отговор на запитването сив срок до два работни дни.

Да, ние гарантираме, че преобладаващата част от стоките, които предлагаме са закупени директно от производителите и доставени от склада ни в Германия, а локалното ни портфолио е снабдено от официалните дистрибутори и оторизирани търговци в страната.

Магазини Travel Free не са безмитни и всички стоки, които предлагаме са с платени мита, такси и акцизи.

Асортиментите в магазините имат много малки разлики, в зависимост от локацията и големината на обекта. При избиране на магазина Travel FREE, който ще посетите при пътуването си, в портала ще се визуализира само асортимента на съответния магазин. Възможна е актуализация, поради изтичане на срок на годност на даден продукт и/или липса на наличност, като при подаване на поръчка за обработка ще бъдете своевременно информирани за наличието на продукта.

Може да ни изпратите запитването си от тук , като приложите снимка на продукта/баркод и пълно наименование. При първа възможност ще осигурим отговор и необходимото съдействие за получаване на информацията.

За разглеждане на продуктите на нашия сайт не е необходима регистрация. За да направите поръчка е необходимо да направите регистрация, да се запознаете и приемете Общите условия. Създадения при регистрацията профил можете да използвате в бъдеще, за да правите поръчки отново и да получавате различни отстъпки при покупките ви в съответствие с търговската политика на сайта, затова запазете информацията относно своето потребителско име и парола за достъп до услугите на сайта.

Информация за магазините, от които може да направите поръчка, може да видите в Секция Магазини.

Необходимо е да направите предварителната поръчка най-малко 1 час преди посочената от Вас дата и час на посещението Ви в избрания магазин Travel FREE, като можете да закупите на място в магазина поръчаните стоки при условията на потвърдена поръчка. Моля, имайте предвид, че поръчките се обработват в рамките на работното време на избрания магазин Travel FREE.

Направената от Вас поръчка можете да получите до 3 (три) работни дни след полученото потвърждение на поръчката Ви. Ако сте заплатили поръчката си, но до три дни не я приемете, то заплатената от Вас сума ще бъде върната обратно по сметката Ви и поръчката ще бъде анулирана.

Не, това не е възможно. Поръчката се приема и се подготвя за получаване само от магазина, който сте избрали при стартиране на избора на стоки и поръчката им от сайта.

  • Когато финализирате поръчката си ще получите имейл с потвърждение, че поръчката Ви е успешно генерирана и приета за обработка. 
  • При потвърждаване на поръчката ще получите нов имейл с информация за подготвената поръчка. 

В случай, че не откривате такова съобщение в е-пощата си, моля проверете своята "СПАМ" папка, тъй като има възможност да е попаднало там. Ако в „СПАМ“ папката липсва съобщение, вероятно поръчката Ви не е завършена докрай. В този случай следва да се върнете към поръчката и да проверите дали сте завършили всички стъпки. При необходимост се свържете с нас, за да осигурим необходимото съдействие.

Ако имате съмнение, че поради техническа или някаква друга причина не сте успели да подадете успешно поръчката си, най-добре е да се свържете с нас за съдействие.

Поръчките се обработват в рамките на няколко часа и след като веднъж са генерирани, не могат да бъдат коригирани. Допълване на поръчката с още стоки е възможно само като подадете нова поръчка чрез формата на нова поръчка.

Да, става с натискане на бутон „Отмяна“ в меню „Моите поръчки“ до датата на получаване на поръчката. В случай, че вече сте платили е задължително да посочите и банкова сметка, по която да Ви преведем обратно платената от Вас сума.

Свържете се с нас по телефон или email и сумата ще ви бъде възстановена. 

Поръчаните стоки се взимат от обозначено място в магазина Travel FREE, който сте посочили във формата за поръчка. Можете да се обърнете към всеки консултант-продавач в магазина за съдействие.

В случай че нямате възможност да вземете поръчката си в срок от 3 (три) дни от посочения от Вас магазин на Travel FREE, моля свържете се с нас по телефон или email и сумата ще ви бъде възстановена. 

Да, можем да доставим вашата поръчка. Доставката се заплаща допълнително от клиента и не е включена в цената на продуктите. За информация за таксата за доставка моля погледнете секция Условия за доставка.

Случва се, макар и рядко. Ако сте закупили грешен или дефектен артикул свържете се с нас, за да проверим случая и да предложим своевременно решение. Препоръчително е да ни изпратите снимки, на които да се виждат ясно баркода, етикетите и дефекта на проблемния артикул. В допълнение, моля да се запознаете предварително с текста на Общите условия, публикувани на сайта, където също има предвидени указания за несъответстващи артикули.

Да, до 14 дни от датата на покупката в магазина при ограниченията, посочени в приложимите Общи условия на сайта.
При връщането стоката е необходимо да бъде с оригинален етикет и опаковка. Задължително трябва да представите и оригиналния касов бон за покупката.
Според Закона за Защита на Потребителите (ЗЗП) е право на всеки клиент-физическо лице, който има качество на Потребител по смисъла на допълнителните разпоредби на ЗЗП, да върне стоки закупени онлайн, ако тези стоки не го удовлетворяват по една или друга причина. Вие имате право да се откажете от договора извън търговския обект само и единствено по отношение на стоки, които не са потребими и попадат в приложното поле на ЗЗП в частта договори от разстояние.Правото на отказ от договора извън търговския обект не се прилага в следните случаи: за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания; за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност; за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето; за доставка на стоки, които, след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени; за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката и за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания. За подобни случаи ЗЗП уточнява, че транспортните разходи по връщането, са за сметка на клиента.
С всяка Ваша покупка ще получите касова бележка, която Ви съветваме да запазите.
За възстановяване на сумата ЗЗП предвижда 14-дневен срок от датата на която Вие сте ни информирали за Вашето решение за отказ от договора и при условие, че в този срок сте върнали поръчаните артикули, ние се стараем да правим това по-рано. Подробна информация относно процедурата и сроковете при отказ от закупена стока можете да откриете в Общите условия, публикувани на сайта.

Начините са:
1.    Заплащане на каса, при взимане на поръчката от магазина Travel FREE, който сте посочили при поръчване от сайта.
2.    Заплащане чрез виртуалния ПОС терминал в сайта.
3.    С наложен платеж. 

Проблемите при заплащането с кредитна/дебитна карта най-често се дължат на няколко причини.
1.    Уверете се, че потвърждавате плащането, натискайки правилния бутон. Най-често срещаната грешка е, че вместо да се натисне бутона за потвърждение, клиентът погрешка натиска бутон, с който отменя плащането.
2.    Проверете дали в картата, с която се опитвате да заплатите поръчката си, има необходимата наличност за извършване на транзакцията. Ако е необходимо, заредете сметката си с допълнителни средства, за да имате възможност да извършите плащането.
3.    Не затваряйте прозореца преди да е приключило плащането и да се появи съобщение, че плащането е извършено. Така ще прекъснете транзакцията и тя няма да бъде извършена.

Страстта ни за шопинг на границата води началото си от далечната 1991, а концепцията Travel FREE се ражда през 2004г., вследствие на стремителното разширяване на Европейския Съюз и спирането на безмитната търговия на територията му. Ако и вие, както повечето хора, не сте забелязали този факт, най-вероятно причината е TravelFREE. Това е защото сега оперираме на локациите на много от бившите DutyFree (безмитни) магазини, като приоритетът ни е да продължаваме да предлагаме световни марки на възможно най-ниски цени.
Травъл Фри (Travel Free) е запазена марка на немската компания Гебр.Хайнеман за магазини, локализирани в граничните зони.
Днес Travel Free магазините са в Чехия, Словения, Полша , Румъния, Хърватия, България, Италия и Северна Македония.